Återkomsten

Jag är tillbaka..igen..

Ganska nyss hemkommen från en vistelse på Uddevallas lokala biograf!

Sofia: Vad var felet med brudarna bakom oss? De skratta och fnissa hela tiden! Åh förresten...Att dem ens fick kolla på den filmen, vad hände med 15-årsgränsen?

Jag: Ja, och killen bakom mig verkade ha svårt att avgöra hur han skulle placera fötterna. Det resultererade i att jag och biostolen skakade konstant nästan hela tiden!

Sofia: Men hörde du den andra killen bakom oss som käka popcorn på ett ganska odiskret sätt? Herregud va han smaska högt!

Ett plus för att filmen var bra, hyfsat positiv rapportering!





Trots ovanstående klagomål så gillar jag läget just nu & stortrivs me tillvaron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0