Inte mig emot..

Ringde Linnh igår. Tanken va att ta en tur till gymmet. I stället hamnade vi på Harrys. Hann under kvällen smaka en större mängd alkohol, medverka på harrysquiz, besöka en dubbeltoalett,(och knäppa en hög bilder) få upplysningar om att Thailand är bäst, bestämma träff me Anders o Dalborg (Valborg!?) på lördag, för att sedan åka "hem" me stans taxilimousine. Linnh hann även med att spy x3. Stackare...

Vaknade med huvudvärk. Skvätte vatten på Linnh så hon skulle vakna. Mindre uppskattat.
Spenderade sedan dagen o kvällen på min arbetsplats. Kom hem  för en stund sen. Möttes av dukat bord och de bjöds på räkor o kall öl. Inte mig emot...

Har dessutom vart o hämtat bilen, nu är den finare än någonsin. Slipper därför cykla, nu är de back to basics som gäller!
Va ute i Brastad igår o hämta hem den, min lilla pärla.

Kommentarer
Postat av: linnh

VAD SKRIVER DU MÄNNISKA?????

2009-02-01 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0