Tysk techno

Satte mig på cykeln efter en lång arbetsdag, redo att trampa hemåt. Musik i öronen gör de hela mkt lättare. Dom feta Wesc-lurarna har en förmåga att både spela skön musik och värma öronen. Satte i gång nån form av random spellista på i-poden. Efter att ha avklarat några låtar och kommit en bit på väg drabbades mina öron av nåt okänt. Tysk techno. Hur har detta hamnat här? På min i-pod? Vantarna satt dock alldeles för bekvämt på händerna och mina ben hade fixat upp en ganska bra fart så jag orkade helt enkelt inte stanna och ändra låt. Technolåtar kan ju ha en förmåga att va ganska långa..det stämde även in på denna. När den äntligen nådde sitt slut satt jag me spänning och väntade på nästa spår. Då kommer det. Samma skit, en gång till. Låten har inte bara lyckats ta sig in och lagrats på min i-pod...Den existerar dessutom i dubbel upplaga. Frustrerande...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! Har du träffat någon tysk eller???mohahah

2009-01-27 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0