Kaninbur!?

Åter hemma efter ännu en helg. Spenderat tid i göteborg, vart på ölprovning, kollat handboll, dansat i en bil till och från trollhättan, losat på buzz, hunnit me ett biobesök....ja, de va nog va denna helg innefattat. Åååh..Ja just det..som trogen Uddevallabo har jag ju även självklart hejat på Team Erik!  Efter en ganska lam insats blev det dags för nåt betydligt bättre. Ölprovningen!

"Hmm...är de någon mer än jag som tycker denna ölen luktar kaninbur?"

..eller..

"Den här tycker jag känns en aning jordig i smaken."

Haha, vi insåg att vi va riktiga experter. (Eller så va de bara en känsla vi hade just för tillfället) Blev iaf en över förväntan seriös stund som resulterade i några nyfunna favoriter.



Kvällens urval!



Ska nu försöka hinna med en dusch innan jag däckar. Behöver sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0