Trött

Har förmodligen, mer eller mindre omedvetet, kommit in i en trött-period. Igår började jag jobba klockan 07.00. Klockan 06.56 åkte jag hemifrån. Ca 5 minuter innan hade jag lite smått panikartat blivit väckt av pappa:

-Skulle inte du jobba idag?

Egentligen borde jag inse att jag förmodligen försovit mig, men istället låtsas jag ha stenkoll över situationen:

-Jo, men va är klockan då?
-Tio i..

Idag upprepades händelsen. Hade som alltid ställt min fem mobilalarm. 05.35, 05.40, 05.45, 05.50, 05.55. Hur lyckas man vakna, stänga av, och somna om undrar jag!? 


Ska överväga om jag kanske borde inhandla en väckarklocka me sjukt hög signal som jag placerar på andra sidan av rummet. Oddsen att jag kommer försova mig borde då minska kraftigt.



Ikväll ska vi tydligen spela Monopol. Och i helgen är jag ledig. Värt att firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0