Lugn, de är bara Linnh...

Ligger och kollar lite på datorn i sängen. Alldeles nyss ryckte jag till av att någon andades till SKITHÖGT. Blev för ett par sekunder seriöst rädd. Va var de där!? Sen kom jag på, Linnh sover intill. Var alldeles för uppe i datorn för att minnas att hon är här. Hade förhoppningar om att de höga andetagen endast var en tillfällighet men nej. Vet inte hur jag ska kunna somna nu. Låter som jag har en cementblandare bredvid..eller en kör på 27 personer som sjunger ett ytterst samspelt stycke i diverse andnings- och sovljud.

Nu ska jag fösöka koppla bort alla ouppskattade oljud och i stället stoppa in öronpropparna för att få lite sömn!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: linnh

Kan man överdriva mer...?

2009-08-17 @ 09:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0