Nolla

Jag är tillbaka!! Sen sist har jag bland annat hunnit me en flytt ner till Halmstad. Är numera ingen rik kommunalarbetare utan istället en mindre rik student. Jag va lite rädd innan att detta inte skulle funka för mig. Just med den begränsade ekonomin. Men det har gått fruktanvärt bra hittills. För en stund sen när jag fixa frukost öppnade jag en ny ost. Förut har jag alltid skurit bort det översta lagret innan jag äter av osten. Men idag slog det mig. Jag kanske inte har råd att skära bort några bitar. Det kan ju inte va så farligt att äta dem skivorna. Eller!? Samma sak hände igår när jag skulle skära gurka. Min tveksamhet till att studentlivet verkligen inte skulle funka på mig börjar sakta avlägsna sig, och jag tror jag gillar det!

Nu är det dags för nollning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0