Gitarrkomp.

Rastlösheten fick mig för en stund sen att plocka fram gitarren o min bok som jag fick av mamma för ett par år sedan. "Gitarrkomp". Meningen var ju då att jag skulle lära mig spela. Nu sitter jag återigen här o försöker plugga in ackord efter ackord. Fötterna somnar, panik. Jag hatar när fötterna somnar. Nåväl..Mina gitarrkunskaper utvecklas sakta men säkert....

Kom just på att jag kanske stör övriga familjemedlemmar ute i soffan som försöker se på tv. Ännu en bra anledning till att skaffa lägenhet snarast...

Mamma kom in förut.
 -Hur går det? Behöver du hjälp?





Nu är det ett faktum. Jag ska göra högskoleprovet. Känns bra att ha betalat in 350 kr för att få beviset på papper om hur osmart man är.


Igår va jag och Sofia på Överby

Igår va jag och Sofia på Överby...va tycks!?
Höhö


Nu är gitarren bortlagd för i afton. Har istället letat fram Melissa Horn.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0