Helg=Ledig

Har en välförtjänt (!) ledig helg framför mig att avnjuta. För att vara exakt återstår 17 timmar. Ska bli skönt. Har varit en jobbig vecka.

För att komma på andra tankar snurrar just nu festvivalfestivalfestival runt i min skalle. Hultsfred 09. Weeei!! The Killers kommer, The gossip kommer, Timbuktu kommer, Takida kommer, Regina Spektor kommer, Lasse kommer, Anna Ternheim kommer, Maia Hirasawa kommer...och ja, även jag kommer infinna mig i Småland 8-11 juli! Hoppas på många slushmaskiner och vänliga brandmän me bultsax...

"Akta teeeeipen!!!"

Vem vet, kanske vargpakten dyker upp..
"Ååh för jag har hela världen framför mig...åh åh jag kommer o lyckas!!"




 

Längtar redan
..och Linnh, du ska me!!!


 

När du köper Rädda Barnen-biljetten ingår vattentoa helt gratis under hela festivalen
...festival är festival. Bajamajor is the shit!


Kommentarer
Postat av: linnh

Och detta inlägg ska få mig att förja med???

2009-02-17 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0