Igår va vi på Mortens

Igår va vi på Mortens. Men kvällen inleddes givetvis med Melodifestival. Amy Diamond va kung. Lili o Sussie va mindre bra. Vi höll till hemma hos Isabelle där Helena demonstrerade med diverse Top Model-poser.

-Lina, se här va jag har med för din skull....TEQUILA!!!

"De är sjukt när man kommer till det stadiet då man försöker intala sig att citron smakar gott."

Mortens erbjöd denna afton sina gäster att åskåda Erik och hans Uddevallakör. Dock kom vi för sent. Verkligen skittråkigt känner jag. NOT. Tidigare på dagen skulle jag parkera i stan och till min stora förvåning hittade jag inte en enda parkering. Med ett bristande tålamod och en stor förvirring kring varför så mkt folk just denna lördag valt att åka till centrum, fick jag till slut information om att det skulle hållas ett uppträdande på torget. Av just Erik o co. Veckans stora happening kände jag då. Valde istället att besöka Agnebergshallen för några handbollsmatcher. Där kom jag, Sofia och Nicole på den briljanta idén om en lokalfest. Det spånades en del planer och jag tror verkligen på vårt koncept. Flyers och mer info inom kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0