Lycka!

För det första är det semledagen..(trodde ingenting kunde slå detta men....)
För det andra har det idag kommit ett besked som vi ALLA  väntat på länge. De ska gifta sig!!  På riktigt! LYCKA!! Hmm..(förstå min ironi)
Oj, man kanske inte får kalla dem för DE..de kanske är att vara ofin..äsch, jag är ju inte den som är den så de kvittar..jag är den andre..

Denna dag kan inte bli mkt bättre än så här känner jag rent spontant! Eller jo, nu ska jag bege mig till Munkedal  för att se om jag känner igen mig. Ett kärt återseende väntar me spänning. Kanske är stället helt förändrat sen jag va där sist. Who knows...

Nu står bilen redo. Let´s go to Karin From!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0