Plötsligt händer det

Vaknade, tog inte många sekunder förrän tanken "Va hände igår?" slog mig. Tur att Linnh fanns i närheten o kunde ge mig lite information. Ibland förundras jag över alkoholens påverkan. Att få för sig o hoppa i en vattenpöl barfota är inte att rekommendera. Att få för sig att jäger är så gott att man nästan kan dricka det som saft är intressant. Att hysteriskt ragga folk som vill följa me o kissa i ett litet hus på lekplatsen är nog inget jag skulle göra i nyktert tillstånd. Att säga ett ord 20 ggr i följd istället för att nöja mig me 1 gång är inget jag annars brukar göra då jag antar att de kan bli ganska irriterande att lyssna på. Att dansa runt en trasig julgran till rap das armas i juni är något jag aldrig gjort innan.

Idag: Det snurrar i min skalle o kroppen känns som överkokt spaghetti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0