Update

Insåg nyss att de va oerhört längesen någon uppdatering drabbade denna blogg. Har även blivit påmind emellanåt av Linnh, min trognaste läsare!

Livet leker och jag med det. Halmstad är kul, bor i en currykorridor, hamnat i en riktig kalasklass, livet som student rullar på, men jag saknar allt mina homies där hemma (och ja, självklart en o annan i sthlm)

Ikväll är de ALL IN som gäller...börjar bli en tradition me all in-temat just på onsdagar..hmm..  :)
Vi har kommit på den briljanta idén om en drink/cocktail/grogg/sötslisk-kväll. Återkommer med kommentar om kvällen imorn när jag lyfter huvudet från kudden.




TUMMEN UPP!


Kommentarer
Postat av: Linnh

Det är bra att du gör som jag säger!

2009-09-27 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0