Sårtvätt

Åter befinner jag mig i mitt hem.

Dagen startade hastigt me att Linnh drog fram sårtvätt och plåster. Mitt skrapsår blev fint omlagt. Igår när vi lite stressade sprang till bussen (som skulle ta oss från Linnhs bo till stan) upptäckte jag lite väl sent att de va halt. Sprang och kände hur högerfoten vek sig och hur jag föll ner i en hög. Tittar i farten upp och ser ett äldre par som glor lite odiskret. Åååh..hej på er! Hann knappt upp innan jag börja springa igen. Med liten marginal hann vi dock med bussen. Slår oss ner och blicken faller ner på benen. Ett hål på mina byxor. Fan. Blod. Smärta i högerfoten. Ett svidande knä. Men vi hann ju iaf me bussen. Va offrar man inte för en kväll i Uddevalla city...! 

Nu ska jag ägna lite tid för Mia och Klara. Snart är de måndag. Heja!


 


Kommentarer
Postat av: linnh

hehee

2009-02-03 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0