Måndagen den 23 februari 2009

Måndag, schemavecka 1 = LEDIG!
Har försökt utnyttja detta på bästa möjliga sätt. Upp tidigt, varför sova ut när möjlighet ges!? Ne, sovmorgon hör till helgen...eller nåt...

Anna gjorde mig glad o kom på besök efter att jag under morgontimmarna angripit mina garderober och utsatt dem för lite röjning. Ingen kommentar. Vi fixa lunch och hade de skööj. Begav oss bland annat ner till vattnet för att se om isen bar (eller rättare sagt ett 10 cm tjockt halvsmält is- och snötäcke). Anna förskte verkligen gå utan att göra fotspår efter sig, men de gick sådär..

Eftermiddagen spenderades me Jonas i en bil till och från Junkyard. Förhoppningen och syftet me vår lilla trip va att komma därifrån me en jacka o skor. Vi åkte hem utan jacka o skor. En t-shirt istället.



Rosa.



Tisdag, schemavecka 1 = jobb

Lördag, lönehelg, ledig helg = Mange Schmidt kommer till stan! Yay!!!

Kommentarer
Postat av: linnh

När kan jag hämta mina kläder?hihi

2009-02-24 @ 17:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0