En vän med en bil

Idag har varit en bra torsdag. Vaknade och fick med min trötta ögon syn på snöö. Trots detta hade jag som vanligt förmågan att alltför många gånger komma åt den alltför uppskattade snoozeknappen. Blev därför som vanligt lite stressigt. När jag sedan var redo kom Sofia och plockade upp mig. Guld värt me en vän som inte bara har bil, utan som också har en finfin funktion som arbetskollega! Efter en bra och rolig dag på jobbet blev det en snabbvisit i mitt hem. Sedan styrde jag och Linnh mot Sundsandvik där kalas väntade. Efter felkörningar (!) och ishalka anlände vi helskinnade.

Nyss hemkommen från 21-årskalaset ligger jag nu här i min säng o njuter av tanken på att de snart är helg, vilket betyder ledigt! Endast en arbetsdag kvar, sen väntar tre dagars ledighet! Och jag känner på mig redan nu, detta kommer bli en grymt bra helg...


GRATTIS!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0