Nattens ouppskattade incident


I vått & torrt...





Jag säger det på mitt sätt...ni är bra skit!

Trött efter några timmar på jobbet. Lyssnar på lite ny musik och försöker intala mig själv att ta de stora klivet in i duschen. Sen ska jag sova.
Denna fredag började med att jag runt femsnåret vaknade ute i sundsandvik...storbölandes. Tårarna näst intill dränkte mig. Blev nästan rädd för mig själv. Mardrömmar borde inte få existera. Försökte återgå till sömnen men de va lönlöst. På tok för många tankar cirkulerade i min halvvakna hjärna. På grund av denna incident drar jag mig för att hoppa i säng. Tanken på att drömmen skulle kunna få nån slags uppföljning är skrämmande. Jag vill inte uppleva de där igen, aldrig någonsin! Men jag får ta risken, är i stort behov av sömn.

Alarm: lördag, 05.30
Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0