Cykel på köpet..

En helg har passerat....i ölens tecken!



Fredagskvällen började på Fasseröd, närmare bestämt på Marikas examensfest. På vägen dit ville Nicole poängtera att Marikas hus låg på den gata där dom spelat in Patrik 1,5. Lite intressant sådär! Det bjöds på god mat och dryck. Efter några öl och päronkonjak, och en trevlig start på kvällen anlände vi med sommardäck (!) ner till stan. Med bestämda steg gick vi till GG. Vakten bad att få kolla min väska (som han tyckte va ganska fullpackad) för att försäkra sig om att jag lämnat alkoholen hemma. Vad han inte visste va att under mina kläder gömde sig ett stycke öl! Han kolla iaf väskan utan resultat och gav kommentaren:

-Du räknar me bortamatch inatt eller!?
 
Ehe..

Fredagen bjöd iaf på en sjukt rolig kväll  på GG:s dansgolv. Minns inte när jag hade så roligt sist! De va galej me stort G! En scen, en snubbe vid namn Dogge Doggelito och vi. Dansandes. Sjungandes. Vi röjde på ganska bra om jag ska vara ärlig. Min mobil lyckades under kvällen knäppa ganska sjuka bilder. 


"Jo men det där är en kille!"
Jag dör. haha 



Lördag.
-Åååh nej, vi måste kolla vimmelbilderna från igår.

Jag slängde mig på Nicoles dator. Hann inte mer än starta upp den förrän vår chaufför kom.
Klockan 12 skulle nämligen jag och Sofia infinna hos hos Joel på 4-årskalas. Det bjöds på spiderman-tårta vilket va spännade! Efter kalaset hann jag hem och vila ett par timmar. Sen bar de av in till stan och Södergatan där lördagskvällen skulle fördrivas!





Ett gött gäng..Linnh, Anna, Nicole, Sofia och en arm tillhörande Sandra.

Trevligt sällskap, öl öl öl, och gamla hederliga discoskivor, lite spel o annat kul.
"Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?"

Tanken va att vi framåt midnatt skulle bege oss ut på krogen men timmarna flöt på och helt plötsligt va klockan två. Jag och Linnh åkte me stans tråkigaste taxichaufför till Bleket. Sen somnade jag gott i min bäddsoffa!


Kommentarer
Postat av: linnh

hej!

2009-01-12 @ 18:23:16
Postat av: Linnh

Hej igen! Men detta var ju i helgen!!! Vad hände måndag och tisdag? kram

2009-01-13 @ 18:09:52
Postat av: Katarina

Har du fortfarande inte lärt dig att man inte tar med sig sprit till krogen den finns lixom redan där!!

2009-01-18 @ 23:56:57
URL: http://ernflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0