Ett inlägg tillägnat Linnh.

Jobbat sent idag. Kom hem och tog en dusch. Sen va tanken att sängen skulle bli min för några timmar. Dock är min kära laptop alltför lockande och jag har svårt att låta bli ett besök innan jag slocknar. Passa därför även på att kika in här och informera folket om va jag pysslat me de sista. I första hand vill jag informera Linnh som undrade. Lite skrämmande dock. Du skriver här på bloggen ist för att ringa. Hmmm..funderar på om de är bra eller dåligt!

Igår följde jag me Anna till Torp. Hade upplyst henne om att min ekonomi inte va den allra bästa och att jag därför kunde hänga på som sällskap. Trots detta kom jag några timmar senare hem med x antal påsar. Ibland blir jag väldigt trött på mig själv. Att hålla i pengar tillhör inte mina bättre egenskaper. Men, what the heck. Man lever bara en gång. Så brukar jag tänka ofta..kanske lite för ofta..

Kvällen spenderades med Sofia. Vet inte riktigt hur vi fick timmarna att gå. Tanken va filmkväll. Resultatet blev en kväll utan film. Trevligt hade vi iaf, kan inte bli mkt annat me sådant sällskap :)
Bestämde oss för att dra till Överby en sväng idag innan vi skulle jobba. Jag lovade att ringa o väcka Sofia. Själv vaknade jag o kände mig utvilad. Det gjorde dock inte Sofia när jag ringde. Hon lät lite smått frånvarande och frågade snällt om de va okej att vi sov en halvtimme till. Kände efter o insåg att jag inte skulle ha nåt emot den saken. Plockade sedan upp Nicole och spenderade några timmar i Trollhättan. Som vanligt hann jag även idag drabbas av beslutsångest. Denna gång gällde det ett par skor. Stod i kassan o väntade på att någon skulle komma. (Efter att i ca 15 min stått o velat fram o tillbaka för att till slut bestämma att jag skulle köpa dom) Precis när hon dök upp kom mitt slutgiltiga beslut.

(Jag) -Neej, jag struntar i de. Jag måste nog fundera på saken.
(Kvinnan i kassan) - Aj då, jag skulle vart lite snabbare så hade du inte hunnit ångra dig.

Det är inte lätt när de är svårt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick inte jag följa med?

2009-01-14 @ 19:50:33
Postat av: linnh

det var jag som skrev!

2009-01-14 @ 19:51:16
Postat av: linnh

Säg inget om att jag går i skolan!!! För du kan inte mina tider!!!snyft

2009-01-14 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0