"Va fan. Varför kan inte du ta dagens som alla andra?"

"Va fan. Varför kan inte du ta dagens som alla andra?"

I veckan kolla vi Vi hade iaf tur me vädret och drack smoothies. Bra skit!













Fredag och ledig.
Efter en sväng till Komvux me Linnh bjöds de på fika hemma hos Anna. Kladdkaka, mums!
Sedan tog vi oss ut i kylan o vela runt en stund på stan. Insåg att de va ganska kallt, (spec om man inte hade jacka) och svängde därför in på Rådhuset. Spenderade lite tid, tjöta och åt god mat.

   

Lite senare skulle jag o Linnh inhandla lite gott för kvällen.
-Dom kanske fortfarande kör de där erbjudandet sex påsar för 70 kr.



Inhandling av godis gjordes på Hemmakväll. Sträckte fram påsen i kassan utan att egentligen reflekterat över hur mkt vi slängt i.

Kille i kassa: - 84 kronor tack!
Jag:-Yes....eller..oj!
Kille i kassa: - Hehe..1,4 kg, klarar ni de ikväll tjejer!?
Jag: -Självklart. Inga problem.

Ibland gillar vi att festa till de lite extra.

Linnhs hem stod tomt denna afton eftersom de va folkstorm på mårtens. Tog därför tillfället i akt o hade lite minifest. Dock va de bara jag o Linnh som drack. Polkashots o öl. De ena godare än de andra.



"Häär va de ål, häär va de ål!"



Nu blir de handboll, sen nya avsnitt av gossip girl. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0