Kärring

Är det ett tecken på trötthet att ställa in flingpaketet i kylen?

Synd bara att de är mitt i studentveckan och att jag ska hämta min kalasande broder. Ringde precis för att kolla om han på ett ungefär kunde upplysa mig om när jag ska ankomma. Dolt bakom festande folks högljuda röster kunde jag urskilja hans stämma:

-Inte före två iaf!! De blir full bil!!!

Borde inte bli förvånad. Borde istället ta för givet att nätterna just denna vecka brukar bli ganska långa.
Jag har glömt hur tuff, men grymt rolig studentveckan var. Istället blivit kärring som vill sova om kvällarna.

Funderade just över att försöka hålla mig vaken. Beslutet föll på: sova en stund för att sedan orka köra runt halva stan o lämna av folk.




Va gör man inte?

Kommentarer
Postat av: linnh

Det är inte mer än rätt, mormor!!!!

2009-06-03 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0