Having a good time

Vakna i morsen av ett sms från Anna. Strax därpå ringde Linnh. Vi bestämde att hooka up o fördriva lite tid ihop. Åkte till Ica Kvantum o inhandlade lite pic-nic. Linnh köpte snus och fick som alltid visa leg.

-Fick du visa leg idag också?
-Jaa! De är bara för jag är me er två. Dig och Anna, ni ser så små ut!

Hämtade upp Karin och åkte ut till Svenskholmen. Lite senare dök Sofia upp. Jag hade letat upp min gamla stereoanläggning från gamla tider, för god musiks skull! Anna hade med sig en kortlek. En Gb-glass-kortlek. Finns i sjön blev finns i glassboxen. Linnhs, och dagens mest uppskattade skämt. Underhållande. När vi sedan skulle köra en glassversion av hej knekt, goddag dam balla de uuur!

-Heeej puuuck!













Nu är jag hemma. Skulle alldeles nyss kolla i frysen efter något ätbart. Det sluta me att golvet översämmades av spenat. Frysta gröna klumpar över hela köksgolvet. Följande 60 sekunder kom svordomar ur min mun som jag inte visste fanns.

Pappa: -Oj, du verkar tycka de är lite jobbigt....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0