Sedan sist..

Jag har fått resultatet från högskoleprovet. 
Jag har grillat färdigmarinerade grillskivor.
Jag har losat på TP.
Jag har upplevt den stressigaste dagen på jobbet.
Jag har spelat kubb.
Jag har fyllt översta utrymmet i snusdosan me gamla portioner så locket lätt åkte av i väskan.
Jag har fått i mig årets första portion jordgubbar.
Jag har druckit jäger o knaprat chilinötter på Mortens.
Jag har köpt samma solglasögon som Linnh.
Jag har beskådat en kille som gymmade iklädd stickad mössa.
Jag har vaknat me träningsvärk.
Jag har blivit väckt av att någon sjöng tänk att få vakna...
Jag har druckit alkholfri carlsberg i goda vänners sällskap.
Jag har firat valborg i sundsandvik.
Jag har varit i Trollhättan och kollat efter ett bra festivaltält.



Gott folk, gissa rumpan..?






Kommentarer
Postat av: linnh

Anna-banana!

2009-05-06 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0